Τρίτη 13 Απριλίου 2010

- Φοβερό.
Τι ευστροφία και ευστοχία διαθέτουν μερικοί δημοσιογράφοι.
Επεσήμαναν αμέσως: παπάς πατέρας Ξηρών, παπάς αδερφός Μαζιώτη.
Φτου σας παιδιά. Να μη σας ματιάξω!
Ξέρω-ξέρω. Είσθε και ψυχολόγοι,κοινωνιολόγοι και θέλετε να μάθετε
για τα εφηβικά του χρόνια! Τα παιδικά τραύματα!
Ουστ,ρε.

- Πατσαβούρα της Βέρμαχτ.
κ.Ψινάκη, πάτε καλά; Εν μέσω κρίσης και τρομοκρατίας, μού αποκαλείτε
ούτω πως τον Αδωνι;
Δεν αναλογιστήκατε τα τραύματα που θα προκαλέσετε στην Ευγενία;
Διαφωνώ!

- Η αιώνια Δελφίνα.
Αλλως πως: Θεοδώρα η Ατυχος. Καμμία σχέση με εκείνη την χορεύτρια
του Βυζαντίου.
Αλλως πως: Ντόρα Μητσοτάκη -Μπακογιάννη - Κούβελου.
Μια ο Καραμανλής,μια ο Σαμαράς σε βλέπω παντοτινά δεύτερη.
Αντε κοπέλα μου να μετακομίσεις σε καμμιά μονοκατοικία!
Κι εύχομαι μη τύχει και συνάψεις τρίτο γάμο,γιατί βλέπω επώνυμο
βραζιλιάνικου τύπου.
Εγώ,πάντως, προτιμώ το Μπακογιάννη!!

- Κάτι συμβαίνει.
Ο Πρόεδρος Καρατζαφέρης πρότεινε:
Πλατειά Ολομέλεια για τη σωτηρία της οικονομίας και της πατρίδας.
Πλατειά Ολομέλεια για το μέλλον της παράταξης-πολυκατοικίας.
Η ενσυνείδητη χρήση του πολιτικοοργανωτικού όρου "πλατειά ολομέλεια"
παραπέμπει σε ΚΚΕ.
Κρυπτοκομμουνιστής κ.Πρόεδρε;

- Υπηρεσίες.
Συγχαίρω τον κ.Πρετεντέρη που συνδράμει στην πολιτική νεκρανάσταση
του φίλου μου Ν.Χριστοδουλάκη.
Κατηγορώ τον κ.Πρετεντέρη γιατί μου στερεί την πολιτική παρουσία
του φίλου μου Π.Κουναλάκη.
Δυο καρπούζια...
Αχ αυτοί οι Κρητικοί.Μαύρισαν την ψυχή των φίλων μου!!

- Ο χαβάς μου.
α) Το 2009 πραγματοποιήθηκαν 5.700 σχολικές εκδρομές.
Το 2010 έγιναν 4150.
Κάντε προσθέσεις,αναγωγές κλπ. 50-60.000 λιγότερα παιδιά.
Τόσες οικογένειες ειπαν όχι. Συμπεράσματα; Εσείς!
β) Πληθωρισμός Μαρτίου 2010 : 3,9%. Φεβρουαρίου : 2,8%.
Διαφορά 1,1%.Αύξηση 40%!!
Πληθωρισμός,ανεργία,ύφεση!! Στασιμοπληθωρισμός!
Ο εφιάλτης έρχεται...Προσδεθείτε.

- Ευχές.
Περαστικά κ.Λοβέρδο. Υπουργέ μου των τριών "ναι". Σιδερένιος.
Δηλώνω ότι δεν επιθυμώ ανταπόδωση της ευχής!!
Έντονα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου