Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Πολυαγαπημένη μου τρόϊκα.

Να σε καθησυχάσω θέλω.
Πιθανό να είδες κάποιες φωτογραφίες μου που με δείχνουν με άσπρα μαλλιά,γερασμένο και κουρασμένο.
Μην ανησυχείς...
Χάρη στους φίλους μου στα ΜΜΕ (και την τεχνολογία) φροντίζω
για τη...φιλολαϊκή εικόνα μου...
Του συμπάσχοντα Ηγέτη.
Του ακοίμητου και φιλεύσπλαχνου πρωθυπουργού που ασπρομάλλιασε από τα σκληρά βάσανα και...μέτρα.
Να κοιμάσαι ήσυχη,όπως κι εγώ.
Το Πρόγραμμα εξελίσσεται...ομαλά.
Χωρίς αντιστάσεις και εμπόδια.

Κάτι μικροδιαδηλώσεις...τις φροντίζει ο στρατός του Παπουτσή,
παλιός αριστερός κι αυτός...
Οι ελληναράδες γενικώς έχουν μαρμαρώσει από Φόβο και Πάχος.
Καλά μου τάλεγες πως είναι κότες.
Βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους ευθύς μόλις διαρρεύσω κάτι
παχουλούς μισθούς ελάχιστων δικών μου.
Διοχετεύουν την Οργή τους σε κάτι εκθαμβωτικά σήριαλ που μου
έστειλε ο φίλος Ερντογάν.
Ανέλαβα προσωπικά τη ψυχολογική υποστήριξη μερικών βουλευ-
τών μου που βιάζονται να πάρουν καρέκλα.
Που κατηγορούν τους εργατικούς υπουργούς μου για καθυστε-
ρήσεις και ολιγωρίες.Ζήλεια και Υστεροβουλία.Σκατοανθρωπίλα.
Που καμώνονται πως νοιάζονται για το Λαό...μόλις όμως τους 
κουνήσω το δάκτυλο...κάθονται πειθήνια πάνω του.
  Τελευταία προωθώ ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής για τους
κοιλαράδες έλληνες.
Κόλλυβα...(you know κόλλυβα;;).
Σταράκι,ζαχαρίτσα,νερό.
Πάμφθηνη και...δυναμωτική τροφή.
Τους μαθαίνω,επίσης,να κοιμούνται νωρίς σαν κότες που είναι...
να προσεύχονται...να καταπίνουν τον διπλανό τους.
Αυτή τη βδομάδα σου στέλνω ένα τσεκ 30.000 ψυχών.
Μέχρι να πιάσουμε το στόχο,θα εισπράττεις τακτικά/κανονικά. 
Σου ετοιμάζω την παράδοση των επιχειρήσεων που συμφωνή-
σαμε (ΟΠΑΠ,ΔΕΗ κλπ)...με το κλειδί στο χέρι.


Κλείνοντας,σε προσκαλώ στο πάρτυ γενεθλίων που έχω μεθαύ-
ριο...Κλείνω δύο χρόνια στα...Ανάκτορα.
Δύο απροσδόκητα πανεύκολα χρόνια.
Είχες δίκιο...
Μόνο ένας Παπανδρέου μπορούσε να...Ισοπεδώσει τη Χώρα...
χωρίς κανείς να βγάλει τσιμουδιά...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου