Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ας παίξουμε τις κουμπάρες.

Ε!! εσείς...εκεί στο Πασοκ και το αδελφό κόμμα της ΝΔ...
Είπαμε να κάνετε εθνική κυβέρνηση...

Αν είναι να "αξιοποιήσετε" το σημιτικό κεφάλαιο...να το πείτε
καθαρά...θα το δεχτώ!!
Δεν σώζεται η Ελλάς χωρίς "εκσυγχρονιστές"...


Ποιός θα είναι κυβέρνηση και ποιός αξιωματική αντιπολίτευση;;
Εναλλάξ,το πιο τίμιο. Ανά μήνα.
37 χρόνια παίζουν αυτό το παιχνίδι!! Τόχουν στο πετσί τους.


Οι ηρωϊκές υποχωρήσεις των δύο μονομάχων με συγκλόνισαν και
με προβλημάτισαν.
Δεν μπορεί Αυτοί να σώζουν την Πατρίδα κι εγώ να ασχολούμαι με
υλικά αγαθά (φαί,ηλεκτρικό,παιδιά).  Το αποφάσισα...
Θα τους παραχωρήσω και το υπόλοιπο μηνιάτικο!!
Για την πουτάνα την Πατρίδα,γαμώτι μου.


Ο Αντωνάκης πρόσφερε την πρωθυπουργία/Εξουσία στον Αντρέα 
στα 1993. Στα 2011 την αφαιρεί από το γιο του.
Από γκόμενος...δήμιος!!


Ανακοίνωσαν εκλογές το Φλεβάρη του 2012.
Πάτε καλά, ρε μαλάκηδες...
Ρωτήσατε την πρωθυπουργίνα μας;;!!


Τυχερά τα Γουρούνια.
Η συγκυβέρνηση τους επιτρέπει να καταψηφίσουν το νέο
Μνημόνιο!!


Από χτες βράδυ σπάω το κεφάλι μου.
Αν ζούσε ο Λεωνίδας (Κύρκος) με ποιόν θα ήταν;;
Τον Γιωργάκη ή τον Αντωνάκη;;
' Η θα προτιμούσε τον τρίτο δρόμο:
Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ;;!!


Τα ιταλικά σπρεντς σκαρφαλώνουν το...Κιλιμάντζαρο.
Η Ιταλία...γέρνει...
Πύργος της Πίζας!! 


Μου αρπάξατε το σουβλάκι.
Το ψωμάκι.
Το κρεμμύδι.
Μου παίρνετε και τις πατατούλες.
Αφήστε τουλάχιστον το τζατζίκι...
Νάχω κάτι να σας πετάξω,κουφάλες!!


Μεθαύριο...
στο Πολυτεχνείο!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου