Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Θα υποταχθώ...

Αμάν πια. Κουράστηκα. Δεν πάει άλλο...

Δεν αντέχω να βλέπω ένα μεγάλο κομμάτι του Λαού να δέ-
χεται έναν υπάλληλο σαν τον δημοφιλέστερο πρωθυπουργό...
Δεν αντέχω να ακούω τον Χρυσοχοίδη να λέει πως κατάφε-
ραν να οδηγήσουν τη Χώρα στην καταστροφή...
Δεν αντέχω το Ραγκούση να ζητάει από την κυβέρνησή του
να αιτιολογήσει τους λόγους που επιβάλλει νέα μέτρα...
Μου είναι αδύνατο να δεχτώ πως...καταστροφείς διεκδικούν
αρχηγία κόμματος...
Πως αυτοί που ισοπέδωσαν Εισοδήματα, Δικαιώματα, Θε-
σμούς...προβάλλουν πάλι σαν σωτήρες...
Πως αυτοί που εμπαίζουν/απειλούν/τρομοκρατούν μιά ολό-
κληρη Χώρα κι έναν ολόκληρο Λαό...φιλοδοξούν να (ξανα)
κυβερνήσουν...
Πως αυτοί που  δ ε ν  συναινούσαν στο "λάθος" έγιναν συγ-
κυβέρνηση με αυτό...
Δεν μπορώ...Δεν θέλω...
Να ακούω να μου μιλούν για την ανά τρίμηνο σωτηρία...
Για το χρέος μου προς την Πατρίδα...
...που απαιτεί ΑνθρωποΘυσίες...
...που προϋποθέτει 'Ολεθρο...Καταστροφή...
...που επιβάλλει Εξαθλίωση και Υποταγή.
Εξαντλήθηκα...
από τις συνεχείς σωτηρίες...
τις μηνιάτικες Χαντζάρες...
την καθημερινή μαύρη προπαγάνδα...
τους γενναίους υπουργούς και βουλευτές.
Ντρέπομαι...
Με τους πασόκους που σαστίζουν...
τους νεοδημοκράτες που σφυρίζουν...
τους αριστερούς που τραυλίζουν...
Ντρέπομαι...
Για την αφεντιά μου την τιποτένια...
Τη βολή μου...τη Δειλία μου...την Ανοχή μου...


Ας τελειώνω...Θα υποταχθώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου