Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Χαίρε..γλάστρα!!

Παρακαλώ ελεύθερα!!
Κόψτε τους κώλους μας, τα τσουτσούνια μας, τα βυζιά μας.
Δεν τα χρειαζόμαστε!!

Παρακαλώ συνεχίστε...
Κόψτε μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, φάρμακα.
Απολύστε, "κινήστε" υπάλληλους.
Βάλτε φόρους και χαράτσια.
Κλείστε νοσοκομεία και σχολειά.
Πουλήστε ασημικά.
Επιχειρήσεις, νερά, αέρια, ενέργεια, υποδομές, σκουπίδια.
Ελεύθερα!!

Προτιμώ να μείνω εγώ Ανεργος, παρά να χάσουν
τη δουλειά τους οι Πρετεντέρηδες.
ΕΓΩ τρέφομαι με...καναπέδες!!

Καλύτερα να στερήσουν εμένα το ηλεκτρικό,
παρά στους Μπομπολαίους και το συνάφι τους.
ΕΓΩ συνήθισα την...τύφλα μου!!

Κάλλιο να παίρνω πεντακοσάρικο εγώ το μήνα,
παρά να πληρώσουν φόρους και εισφορές τα λαμόγια.

ΕΓΩ για την Πατρίδα πλεεερώνω τα...πάντα!!

ΝΑΙ ρε γλάστρα!!
Σε ΣΕΝΑ τα λέω!!


3 σχόλια:

  1. AΠO TA ΠAPAKATΩ ΔIAΦENETAI KAΘAPA ΠΛEON, ΠOIOI ΘEΛOYN NA KANOYN THN EYPΩΠH ΣAN THN .. "APABIKH ANOIΞH" !! EINAI OI IΔIOI ΠOY ΦTIAΞAN TON 1 KAI 2 OIKONOMIKO Π.Π., AΛΛA XPEIAZONTAI OMΩΣ KAI TA "ΠIONIA EPΓAΛEIA TOYΣ" ΣE EΠIΠEO EΞOYΣIAΣ ! TA ΘYMATA ΓINONTAI ΘYTEΣ, ΣE AYTHN THN ΛOYMΠA EΠEΣAI KAI O ΓEPMANIKOΣ ΛAOΣ ! EΞAΛΛOY ΔEIΛOI EINAI TA ANΔPIKEΛA ΣAΣ, EΣEIΣ KANATE TON EΛΛHNIKO EMΦYΛIO, KAI TO KYΠPIAKO, NAI EEΣEIΣ !! O EΛΛHNIKOΣ ΛAOΣ ΔEN ΦOBATAI KANENAN, OYTE TA NAZI, THN 5 ΦAΛΛAΓΓA ΣAΣ THN X.A. !! MA KANENAN !! ΘEΛETAI AΠOΔEIΞH ΦAINETAI !!
    O Γκρέγκορι Πάλαστ στον Λευκοί Οίκο των ΗΠΑ, χαρακτηρίζει την ευρωζώνη “Tέταρτο Ράιχ” και την Ελλάδα ως “σκηνή εγκλήματος” του Τέταρτου Ράϊχ! “Πρέπει η Ελλάδα να φύγει από την Ευρωζώνη. Δεν πρέπει να είστε μέλος της. Το να θέλεις να μείνεις στην Ευρωζώνη είναι σαν να θέλεις να μείνεις σε μια κοινότητα λεπρών... Το ευρώ είναι το Τέταρτο Ράιχ” “Η διαφορά .. είναι πως οι Έλληνες είναι δειλοί. Ο ελληνικός λαός είναι εκ φύσεως δειλός !! Ο Αμερικανός σημειώνει ότι η σημερινή οικονομική πολιτική που έχει επιβάλει η Γερμανία στην Ελλάδα ισοδυναμεί με θανατική καταδίκη της χώρας και το ΔΝΤ λανθασμένα συμπορεύεται με αυτή την πολιτική. ~~~ ΦONIAΔEΣ TΩN ΛAΩN AMEPIKANOI !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ η ηλίθια νόμιζα πως το Γ΄Ράιχ το χρηματοδότησαν οι αμερικάνοι!
      Ομοίως πίστευα και για το Δ΄Ράιχ!

      Διαγραφή
  2. "Ανώνυμος13 Αυγούστου 2013 - 12:18 π.μ.
    Εγώ η ηλίθια νόμιζα πως το Γ΄Ράιχ το χρηματοδότησαν οι αμερικάνοι!
    Ομοίως πίστευα και για το Δ΄Ράιχ!" OXI MONO NA TO ΠIΣTEYEIΣ, AΛΛA NA EIΣAI ΣIΓOYPH KAI ΓIAYTO ! YΠAAAAAPXOYN ΣTOIXEIA, TOΣO ΓIA THN ΠOΛEMIKH MHXANH, OΣO KAI ΓIA THN OIKONOMIKH/ΠOΛITIKH !! ΔEΣ TO FILM TOY ΣAPΛO " O MEΓAΛOΣ ΔIKTATOPAΣ", NA ΠAPEIΣ MIA MIKPH KAI AΠAΛH ΓEYΣH ! (ΞEPEIΣ TON POΛO THΣ .. IBM ;; EEE !! TON ΞEPEIΣ ;;) AYTA TA ΠOΛΛΛH ΛIΓA ΓIA ΣHMEPA !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή