Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Μαλάκες Τρομοκράτες και Προστάτες.

- Στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου έχω καταχωρημένες δυο προκηρύξεις!!
Είμαι, εν δυνάμει, τρομοκράτης.Κι αφού τόσα χρόνια δεν έμαθα πως να τις
διαγράφω-καταστρέφω, είμαι μαλάκας τρομοκράτης!

- Εδώ και 20 χρόνια δήλωσα αντιεξουσιαστής.Δικάστηκα,καταδικάστηκα.
Για μπόμπες,προκηρύξεις κλπ. Είμαι τρομοκράτης.
Κι αφού τόσα χρόνια δεν γνωρίζω πως μόνιμος στόχος παρακολούθησης
είμαι εγώ και όποιος είναι δίπλα μου,είμαι μαλάκας τρομοκράτης!

- Στο σπίτι μου υπάρχουν βιβλία,κείμενα,οδηγίες κλπ διάφορων θεωρητικών.
Είμαι τρομοκράτης.Κι αφού δεν συμπλήρωσα τη βιβλιοθήκη μου με το
Κοράνι και την Αγία Γραφή,είμαι μαλάκας τρομοκράτης!

- Πιάσατε, τα πιτσιρίκια στη Θεσ/νίκη,τον Βόλο κλπ για σύσταση τρομο-
κρατικής οργάνωσης (κακούργημα) και η Δικαιοσύνη τους απάλλαξε.
Κάνατε το σχετικό θόρυβο, εσείς και τα παπαγαλάκια σας.
Μαλάκες Προστάτες.

- Γέρασε ο Σκυφτούλης ή τον ξεχάσατε;
Μαλάκες Προστάτες.

- Χρυσοχοϊδη.
Εύχομαι οι επιχειρησιακοί υφιστάμενοί σου,να φέρουν σοβαρά στοιχεία.
Κι εγώ θα σε επαινέσω.
Μέχρι τότε κάνε και τίποτα μ ΄εκείνα τα λεβεντόπαιδα της 25ης Μαρτίου
και την δημοκρατική τους εκπαίδευση.
Μήπως,μετά τους αλλοδαπούς,έχουν σειρά και οι ντόπιοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου