Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες.

  Οσο κακοπροαίρετος και μίζερος να είσαι, ορισμένα πράγματα οφείλεις να τα
παραδεχτείς και να αναγνωρίσεις την αξία του άλλου. Εστω και καθυστερημένα...
  Οτιδήποτε αρνητικό...λάθη, αδυναμίες, δισταγμούς και πισωγυρίσματα να κατα-
μαρτυρήσεις στον Ανδρέα Παπανδρέου, οφείλεις να υποκλιθείς στην ηγετική του
φυσιογνωμία, τη ρητορική του δεινότητα. Βεβαίως και σε ιστορικές αποφάσεις του,
που άλλαξαν την πορεία της Χώρας, στο εσωτερικό και εξωτερικό.
  Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες.
Αυτή η δήλωση-προειδοποίηση-σύνθημα, έκανε εκατομμύρια Ελλήνων να ανατρι-
χιάσουν. Φίλων και αντιπάλων.
Υποθέτω πως ανάμεσα στους αποδέκτες της ιστορικής φράσης του Αντρέα, συμ-
περιλαμβάνονταν και ο γιός του Γιώργος, σημερινός πρωθυπουργός...και το
δεξί του χέρι, Ακης Τσοχαντζόπουλος...και ο καθαιρεθείς από το τότε Εκτελεστικό
Γραφείο του Πασοκ, Κώστας Σημίτης...και ο μεταγραφείς από την Αριστερά,
Θεόδωρος Πάγκαλος.
  Σήμερα είμαι απόλυτα βέβαιος πως οι κύριοι αποδέκτες της φράσης, ήμασταν
ΕΜΕΙΣ...Ο Λαός.
Εμείς...που είχαμε γαλουχηθεί με τη θεωρία της Ψωροκώσταινας.
Εμείς...που διδασκόμασταν την Υποταγή και τον Ραγιαδισμό.
Εμείς...που μαθαίναμε να εξαρτάμε τις τύχες μας από τη "μεγαλοψυχία" των
"Φίλων" και "Συμμάχων".
Εμείς...οι εξαρτημένοι, οι ξυποληταραίοι, οι φοβισμένοι...οι Δειλοί.
  Στους Ελληνες απευθύνονταν η διαπίστωση του Αντρέα.
Διαπίστωση και πρόσκληση για Ανατροπή των ραγιάδικων Λογικών και Πολιτικών.
Των υπεύθυνων για την εξαρτημένη Εθνική Ανεξαρτησία. 
Για τον περιορισμό της Εθνικής Κυριαρχίας. 
Για την παράδοση της Εθνικής Οικονομίας στα χέρια Ληστών. 
Για την οικονομική εξαθλίωση και κοινωνική υποβάθμιση των Πολιτών
Για το αβέβαιο Μέλλον των Νέων

Ανήκει η Ελλάδα στους Ελληνες;; 
Θεωρητικά...ναι...ανήκει!! 
Τα αεροδρόμια, όμως, μπορούν να ανήκουν σε κάποιους γερμαναράδες, τα
τραίνα σε γάλλους και οι αυτοκινητόδρομοι σε ισπανούς.
(αλλά, τί με νοιάζει;; Δικά μου είναι;; Εγώ κρατώ τον καναπέ μου και 
την πράσινη κομματική μου ταυτότητα). 
 Μερικά ΑΕΙ-ΤΕΙ μπορούν να κλείσουν, άλλα να αμερικανο-αγγλο-ποιηθούν
(αλλά, τί με νοιάζει;; Δικά μου είναι;; Εγώ κρατώ τον καναπέ μου και
την γαλάζια κομματική μου ταυτότητα).
  Νοσοκομεία και κέντρα Υγείας μπορούν να υποβαθμιστούν, να φυτοζωούν...
να "συγχωνευτούν"...νάναι καλά οι ιδιωτικές κλινικές και τα...νεκροταφεία.
(αλλά, τί με νοιάζει;; Δικά μου είναι;; Εγώ κρατώ τον καναπέ μου και
την κόκκινη κομματική μου ταυτότητα).
 Φως, νερό, τηλέφωνο μπορούν να εκχωρηθούν σε μεμονωμένους ή ομάδες
ελλήνων και ξένων "αξιοποιητών".
(αλλά, τί με νοιάζει;; Δικά μου είναι;; Εγώ κρατώ τον καναπέ μου και
την λευκή ή "αποχική" μου ταυτότητα).

Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες. Σε μένα, σ΄εσένα, στον διπλανό.
Η Ελλάδα ανήκει σε Εμάς. Οχι σε πιστωτές ή "φίλους" και "συμμάχους".
Ατόφια. Ολόκληρη. Χωρίς περιορισμούς και υποθήκες.
Ας το συνειδητοποιήσουμε.
Ας το διεκδικήσουμε.

 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου