Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Εδώ βόθρος...απομακρυνθείτε!!

(Μη συνεχίζετε...βρωμάει!!
Σας προειδοποίησα και αμαρτίαν ουκ έχω!!).
.................................................................


Βαγγέλης: "να βάλουμε πάτο στο βαρέλι".
Κοράκι: Ναι, Βαγγέλη μου, να τον βάλουμε...
             Στο βαρέλι και στον κώλο σου, που χέζει φόρους!!
Βαγγέλης: "να κάνουμε μπροστά ένα...ντου".
Κοράκι: Ναι, Βαγγέλη μου να κάνουμε...     
              Ντου στο ντουρβά (σου) με τα σκατά (σου)!!       
Βαγγέλης: "να βγάλουμε το κεφάλι από το νερό".
Κοράκι: Ναι, Βαγγέλη μου να το βγάλουμε...
              Να μας το χώσεις πιο βαθιά...στα σκατά!!
(Τέλος κακαλογίας!!).



Μήνυμα στο Μάκη.
Σε πιάσανε παλληκάρι μου, σε πιάσανε.
Στημένη στην είχαν. Καρφωτή και μιλημένη.
Ποιός στην έφερε, άρχοντα μου;; Ο κολλητός σου υπουργός;;!!


Μήνυμα στο Μπεγλίτη:
Αν και εφ΄όσον τακτοποίησες τα θέματα με τους εβραίους...
ρίξε και κανένα ευρουλάκι στα φανταράκια στην Αυλώνα.
Μουρλάθηκαν στα σάντουϊτς και τις σοκολάτες!!
Γιατί τα συσσίτια σου δεν τρώγονται με τίποτα!!
Μπριάμ βρωμάει, ψάρι (φυσικά!!) βρωμάει, τυρί βρωμάει,
μακαρόνια βρωμούν, μπιφτέκια βρωμούν...εσύ βρωμάς!!


Χιλιοστή επανάληψη:
Αν νομίζετε πως ξεμπερδέψατε με ΑΥΤΟΥΣ...
είστε γελασμένοι!!
Σταματήστε τις προσευχές, ανοχές και ενοχές.
Θα μας πιουν το μεδούλι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου