Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Ωχ!! τρελλάθηκα. Φευγάτε!!


΄Αλλος αέρας ο θαλασσινός!!
Ξεσηκωτικός.
Λίγη αλμύρα στα μούτρα...
ένα τσίπουρο στο λαρύγγι...
και...μπαμ...
Πάνε μνημόνια...πάνε προδότες.
"Σ΄αγαπάω...κοίτα" ο Μελάς...
"Τ΄ήθελα και σ΄αγαπούσα" το Κοράκι.

Θα μετακομίσω.
Βαρέθηκα τα Βουνά.
Εσάς και τη κλάψα σας.
Τη Μοναξιά και την Ερημία.

Καιρός για...αλλαγές. 
Για Συμβιβασμούς. Χοντρούς.
Εγώ κι ο εαυτούλης μου.
Ενα...δικό μου Σύμπαν.

Εκλογές;; Ε!! και;;
Δυόμισυ χρόνια με Βιάζουν...
...τώρα...πόνεσα;;
Επιτέλους!!
Ας κάνω και κάτι με τη Θέλησή μου!!
Να ψηφίσω.
Υπέρ της Πατρίδας. Του Εθνους!!
Αυτό που μου Δείχνουν.
Αυτό που Απαιτείται.

Προσαρμόστηκα. Εγκλιματίστηκα.
Ακόμα κι ο Παναγόπουλος σήκωσε...ανάστημα!!
Στη Γερμαναρού!!
Κι εγώ απορημένος ψαχουλεύω ακόμα
τον Ερωτα, τη Ζωή, το Δίκιο, το Σύντροφο.

Πόρνος κατάντησα, ήμαρτον.
Τιποτένιος ουραγός.
Σαράντα χρόνια ασκούμενος Επαναστάτης.
ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου