Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Είμαι ένα φυσιολογικό κάθαρμα!!

Κάπου διάβασα πως ένας Ανθρωπος πήδηξε από
την Ακρόπολη. Κάποιος άλλος από τον 3ο όροφο.
Είχαν, λέει, οικονομικά προβλήματα λόγω Κρίσης.
Ε!! τι να κάνουμε!!

ΟΛΟΙ...(σχεδόν ΟΛΟΙ) οφείλουμε να πληρώσουμε
"μερίδιο Κρίσης"
Αλλος το μισό του μισθό, άλλος ολάκερο μαγαζί,
άλλος με ολόκληρη τη Ζωή του!!
 Αυτό μας διδάσκουν 2,5 χρόνια τώρα!!
Κυβερνήσεις, αντιπολιτεύσεις, ΜΜΕ, επιστήμονες.

Τρία εκατομμύρια νοματαίοι ψήφισαν υπέρ Μνημονιακών,
συγκυβερνώντων κομμάτων. 
Δεν μπορεί νάναι ΟΛΟΙ...(σχεδόν ΟΛΟΙ) εφοπλιστάδες,
βιομήχανοι, πλουτοκράτες, λαμόγια ή διεφθαρμένοι.
Υπάλληλοι είναι. Μαγαζάτορες. Επαγγελματίες.
Συνταξιούχοι. Νέοι...
...που επέλεξαν να "σωθούν δια της Εξαθλίωσης".
ΟΛΟΙ...(σχεδόν ΟΛΟΙ) εμπιστεύτηκαν έναν φιλόδοξο
Κωλοτούμπα, έναν δοκιμασμένο  ΧοντροΠροδότη
 κι ένα "προοδευτικό/αριστερό" δεκανίκι. 

Κι εγώ τι να κάνω;;
Εγώ είμαι ένα φρόνιμο/ήσυχο φυσιολογικό...κάθαρμα.
Διαβάζω/ακούω τα νέα...
 θλίβομαι με τους άτυχους συμπατριώτες μου...
 ψηφίζω κανονικά...
προσδοκώ ανάσταση Νεκρών!!
Τίποτα παραπάνω!!

Συμβιώνω με τον καναπέ μου και τη Δυστυχία των άλλων.
Φρικάρω -είναι αλήθεια- μερικές φορές, αλλά
γρήγορα επανέρχομαι στα...φυσιολογικά μου.
Εχω εμπιστοσύνη στους Σωτήρες...
Πάντα είχα...
Ποτέ δεν Εμπιστεύτηκα τις Δυνάμεις μου και
τους Διπλανούς μου.

Ημουν πάντα ένα χρήσιμο, αδρανές, φυσιολογικό Κάθαρμα.
...ακριβώς όπως κι ΕΣΥ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου