Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Πλεεερώνω για την πατρίδα.


Παρακαλώ ελεύθερα!!
Κόψτε τους κώλους μας, τα τσουτσούνια μας, τα βυζιά μας.
Δεν τα χρειαζόμαστε!!

Παρακαλώ συνεχίστε...
Κόψτε μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, φάρμακα.
Βάλτε φόρους και χαράτσια.
Πουλήστε ασημικά.
Επιχειρήσεις, νερά, αέρια, ενέργεια, υποδομές.
Ελεύθερα!!

Προτιμώ να μείνω εγώ Ανεργος, παρά να χάσουν
τη δουλειά τους οι Πρετεντέρηδες.
ΕΓΩ τρέφομαι με...καναπέδες.

Καλύτερα να στερήσουν εμένα το ηλεκτρικό,
παρά στους Μπομπολαίους και το συνάφι τους.
ΕΓΩ συνήθισα την...τύφλα μου.

Κάλλιο να παίρνω χιλιάρικο εγώ το μήνα,
παρά να πληρώσουν φόρους και εισφορές τα λαμόγια.

ΕΓΩ για την Πατρίδα πλεεερώνω τα...πάντα.  



2 σχόλια:

  1. Αγαπητό Κοράκι,
    Νομίζω ότι η γενναιδωρία σας είναι λίγο μίζερη.
    Τους καλούς μας τραπεζίτες και τοκογλύφους τους ξεχάσατε.
    Κρίμα !
    Θα μπορούσατε να επανορθώσετε κόβοντας και κανένα φτερό ;
    Πρίν φύγετε για διακοπές, παρακαλώ.
    Καλημέρα

    υγ. Και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Γυρνώντας, όλους να σας βρώ στα μπροστινά θρανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε μου.
      Δεκτή η παρατήρηση! Ομως, δεν Ξεχνώ!
      Να περάσεις καλά.
      Εγώ.."εδώ θα μείνω"!!
      Φιλιά.

      Διαγραφή