Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Φωνές Αλήθειας.

Περιχαρής/θριαμβευτής ο επί της Παιδείας
Αρβανιτόπουλος, ανακοίνωνε πριν λίγες μέρες
τη χορήγηση μικροσυσσιτίου σε μαθητές.
Το Κοράκι μοιράζεται -χωρίς σχόλια- σήμερα 
τις κραυγές δύο μανάδων (κατόπιν αδείας!!),
 έτσι όπως τις εντόπισε στο διαδίκτυο.
 (συγνώμη για τη φωτό).
Evaggelia Marolia:
ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 
ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ,
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΩΛΟΤΥΡΙΑ .
ΗΤΑΝ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Η ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ
 ΑΠ ΑΥΤΑ.
ΟΤΑΝ ΤΗ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ 
ΦΑΙ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ.
ΗΜΟΥΝ 7 ΕΤΩΝ .ΕΙΜΑΙ 62.
Ε ΛΟΙΠΟΝ ΜΗ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΠΑΙΤΕΣ .
ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ.

Μητροπούλου Διονυσία:
Που καταντησαμε γαμωτο ???επαιτες εμεις ????
για να χοντραινουν οι κοιλιες και οι λογαριασμοι των καθαρματων..

Ξεσηκωθειτε γαμωτο !!!!
Γιατι γιναμε ραγιαδες???
Που πηγε η περηφανεια μας????
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ !!!!!!
ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ,,ΖΗΤΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙ
!!!!!!!!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου