Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Εάν ήμουν κυβερνητικός.

Θα ήμουν τρισευτυχισμένος.
Επιβεβαιωμένος πατριώτης. Αποτελεσματικός.
Θα είχα αποτρέψει τη καταστροφή της πατρίδας μου. 
Καμά δεκαριά φορές μέχρι σήμερα και άλλες τόσες στο μέλλον.

Θα ήμουν ένας ικανοποιημένος.
Από την λαϊκή αποδοχή που βρίσκω. 
Ανοχή ή συνενοχή (όπως και να το πεις το ίδιο κάνει).
Από την ανέλπιστη σιωπή. Την απόλυτη απραξία.
Θα ήμουν ένας ήρωας.

 Εκοψα το 13ο και 14ο μισθό. Μύτη δεν άνοιξε.
  Ανέβασα 25% τον ΦΠΑ. Αύξησα δυό-τρεις φορές τις μπετζίνες,
τα πετρέλαια,τα ποτά και τα τσιγάρα. 
Εκανα το σουβλάκι...σολωμό. Τη γκαζόζα...σαμπάνια.
Φύλο δεν κουνήθηκε.

 Κατάργησα τις συλλογικές συμβάσεις. 
Τις αντκατέστησα με ατομικές.
 Επέτρεψα 3ωρα και 4ωρα "απασχόλησης" για όσες μέρες 
γουστάρει το Αφεντικό.
  Μείωσα μισθούς,αποζημιώσεις,επιδόματα.
  Επιτρέπω τη δουλεία χωρίς ασφαλιστικές καλύψεις.
 Χωρίς γιατρούς και φάρμακα. Με αμοιβές...διαίτης.
Φωνή διαμαρτυρίας δεν άκουσα.
  Εβαλα κεφαλικούς φόρους. Φόρο στο επάγγελμα. Στο μαγαζί και
το σπίτι. Κατάργησα αφορολόγητα.Εκοψα και κόβω φοροαπαλλαγές.
  
Απάλλαξα τους έχοντες και κατέχοντες τον πλούτο 
από τυχόν δυσάρεστες επιπλοκές λόγω  Κρίσης.
(Ε!! όχι να πληρώσουν και οι δικοί μου!!)..
Τους έδωσα άφεση για το παρελθόν. Τους χρειάζομαι και αύριο.
Αχνα δεν ακούστηκε.
(Για να λέμε και του στραβού το δίκιο...κάτι πήγε να γίνει εκεί στα
τέλη Ιούνη του ΄11.
Τους αντιμετώπισα δεόντως...Τους γάμησα το ταμ-τι-ρι-ριμ!!
Αντε τώρα να ξαναμαζευτούν!!).

Οι επιλογές μου είναι σωστές. Οι πολιτικές μου αποδεκτές.
Μπορώ να συνεχίσω απρόσκοπτα.
Το επιβεβαιώνουν οι βαθουλοί καναπέδες.
Τα μισόλογα καφενείου
Το "λαϊκό"  σκορποχώρι.

Εχω πολύ δουλειά ακόμα.
Ενα νέο κύμα ακόμα. Ενα γύρο ακόμα.
Σιγά-σιγά θα τα "ξεκαθαρίσω" ΟΛΑ.
Θα κάνω μιά Χώρα...Α γ ν ώ ρ ι σ τ η...
Γιατί όχι...
Αφού μπορώ...
Αφού μου το επιτρέπουν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου