Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Με πόνο ψυχής!!


Ιφιγένεια, σ΄αγαπώ...είπε ο Προκρούστης
και σήκωσε το Τσεκούρι.

Ευαγγέλιο για τη μνημονιακή Συγκυβέρνηση
η λεγόμενη "προγραμματική συμφωνία", κατά
τον Χασάπη Σαμαρά.
Ολα τα περίμενα...Φώτη μου.
Αλλά να γίνεις και ευαγγελιστής του Νεοφιλελευθερισμού;;!!

Μωρέ ...δε πα να χτυπιέσαι!! Η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Σε δύο χρόνια θα είμαστε καλύτερα είπε ο Χασάπακλας.
Οπως το αμερικανάκι ο Παπακων/νου έλεγε το Μάη 2010
πως αρχές του 2012 θα βγούμε στις "αγορές"
και ο ΧοντροΠροδότης Μπενιζέλος τον Ιούνη 2011
πως το 2013 θάχουμε πρωτογενή πλεονάσματα.
Στα δύο χρόνια είχαν βάλει κι αυτοί το όριο...Ζωής!!

Η Ανεργία μας έφτασε το 23,1% (Μάης 2012) και
στην Ισπανία το 25,1% (Ιούνης 2012).
Ξεσχίστε τους...Ισπανούς!!

Ανάκαμψη...Ανάπτυξη...
Πάταξη φοροδιαφυγής...παρεμπορίου...
...Τελευταία μέτρα....
Ανέκδοτα Βαρβαρότητας.

Μισθωτοί, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι.
Οι έχοντες και κατέχοντες.
Διαφωνείς, Φώτη μου;;!!

Μην εστιάζετε στην...εστίαση.
Εστιάστε στους 3 Χασάπηδες.

Πόσες συγκεντρώσεις/πορείες θα γίνουν στη Σαλονίκη;;
Τρεις επίσημες!!...Μέχρι στιγμής.
Γιατί κι ΕΓΩ θα κάνω άλλη μία!!
(Ξεφτίλες).

"Εγώ θα μάθω να παίζω φυσαρμόνικα, έλεγε ο Ηλίας...
κι ας του έλειπαν τα δύο χέρια". 
(Τ.Λειβαδίτης).


2 σχόλια:

  1. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το ποιητικό θα πήγαινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Εγώ θα μάθω να παίζω φυσαρμόνικα, έλεγε ο Ηλίας... κι ας του έλειπαν τα δύο χέρια".
    (Τ.Λειβαδίτης)!!! - KAI ΕΓΩ θα κάνω άλλη μία -Τρεις EπίσTημες !!! PE Ξεφτίλες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή