Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Φτου σου, γαμώτη μου!!

Καλημέρα τέκνο μου.
Καλημέρα κορόϊδο. Καλημέρα μαλάκα.
Προπαραμονή της Παναγίας σήμερα.
Δύναμη να σου δίνει...

Να αντέχεις καύσωνες και χαράτσια. Μέτρα και δούλεμα.
Να αράζεις σε παραλίες, να κατεβάζεις μπύρες.
Να βρίζεις γενικώς και αορίστως.
Να καταπίνεις "δημοσιονομικές προσαρμογές", "ανάπτυξη",
ξεπουλήματα εθνικού πλούτου.
Καλημέρα τέκνο μου.
Καλημέρα κορόϊδο. Καλημέρα μαλάκα.
Τέλειωσαν οι ολυμπιακοί και τη βολέψαμε με 2 χάλκινα.
Κρίμα...Αν δαγκώναμε καμιά 15αριά ανάμικτα...θα βγαίναμε
στις Πλατείες...θα πλημμυρίζαμε τους Δρόμους...
Υπερήφανοι. Λεβέντηδες. Συγκινημένοι.
Φτου γαμώτη μου.
Πως να πάρεις "χρυσό" χωρίς Ιακώβου, Τζέκο, Κεντέρη, Θάνου!!
Χωρίς...παράδες, χωρίς...ντόπες...χωρίς...Σημίτηδες!!
Στα χωράφια προπονούνταν ο ακοντιστής μας.
Χωρίς την παραμικρή ενίσχυση γυμνάζονταν τα κορίτσια μας.
Φτου σου γαμώτη μου...κωλοΕλλάδα!! 
Πάει κι ο....Πολιτισμός σου!!

Καλημέρα τέκνο μου.
Καλημέρα κορόϊδο. Καλημέρα μαλάκα.
Να χαίρεσαι την ελλάδα σου που διώχνει τους Νέους.
Που ξεπουλάει πλούτο και πόρους.
Που "δαγκώνει" μισθούς/συντάξεις.
Να χαίρεσαι τη κυβέρνηση που ψήφισες.
Να περηφανεύεσαι για τους Κακοποιούς της.
.................................................

Στραβοξύπνησα.
Αηδιασμένος. Πεσμένος.
Κι απάνω που έλεγα να...σεξουαλιστώ με τον καναπέ μου!!
Φτου σου γαμώτη μου...
Κι εδώ...ανίκανος μαλάκας βγήκα!!



1 σχόλιο:

  1. Χέρι–χέρι φασίστες και κομμουνιστές ... έχουν στόχο την σωματική του ακεραιότητα και υγεία TOY !!! AX BAX ! AX BAX

    ΑπάντησηΔιαγραφή