Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ψιλογαυγίσματα.


Πρώτα ο Αβραμόπουλος.
Ακολουθεί ο κυρ-Σαμαράς.
Εθιμοτυπικές επισκέψεις στα Αφεντικά.
"Καλώς ήρθες, Σκλάβε".
"Καλώς σε βρήκα, Αφέντη".
(Εδώ ήρθαμε. Πάμε να φύγουμε).

Να "διαπραγματευτείς" κυρ-Σαμαρά μου.
Ανταλλαγές κάνεις.
Δίνεις...
 Τους Εξαθλιωμένους γιδοΕλληνες.
Τις Ζωές τους. Τα σπίτια τους.
Τον Πλούτο της Χώρας.
Ψιλολόγια δηλαδή...
Δεν αξίζουν ΟΛΑ αυτά...μιά πρωθυπουργία;;!!

Επιχειρηματίας είσαι κυρ-Σαμαρά μου.
Πουλάς τα ασήμια.
Τα χρυσά αυγά και τις "κότες". 
Πουλ-πουλ-πουλ.

 Ψιλογαυγίζει ο Κουβέλης.
Τον "ενοχλεί" η εφεδρεία.
Τίποτα άλλο!!
Γαβ-γαβ.

Εσένα, ωρέ μάγκα, που ψήφισες...ευρωπαϊκή προοπτική,
πως σου ταιριάζει και η...μνημονιακή!!

Γιωργάκης Παπανδρέου: Μνημόνιο ή χρεωκοπία.
Γιωργάκης Σαμαράς: Ευρώ ή χρεωκοπία.
Λαός: Και ευρώ και μνημόνιο και χρεωκοπία.
Κοράκι: το δίκανο...

Ερώτηξις:
Γαυγίζουν οι Μπούφοι;;!!
(για ΣΕΝΑ το λέω).



2 σχόλια:

  1. O Κυρ-Σαμαράς:"Θα πάρω τα μέτρα και Θα σας Xέσω !!! Μάρτυράς μου η Ιστορία μου !!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και οι μπούφοι γαυγίζουμε ,δεν μας ακούς ; Πότε θα δαγκώσουμε δεν ξέρω , μόνοι οι όλοι μαζί , πάλι δεν ξέρω . Ότι θα δαγκώσουμε και θα ξεσκίσουμε είμαι βέβαιος : τις σάρκες μας ή τις δικές τους παίζει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή